Altijd goed functionerende ICT.
Dat is Easy. 

Vanaf het allereerste begin in 2011 combineren de broers Eddie en René Metz hun kennis van IT en ondernemerschap met persoonlijke aandacht voor klanten en collega’s. Nu staat er een heel team aan professionals dat met dezelfde passie en plezier samenwerkt om onze klanten te helpen.

Binnen 4 uur antwoord
Geen factuur voor support
Echte betrokkenheid
Begrijpelijke taal
Eén partner voor al je ICT

Cybercriminaliteit buiten de deur houden.

Zorgen dat je internet altijd werkt.

Een veilige digitale werkplek.

Werken met professionals. 

Regelen dat je een leuke dag hebt.

Dat is Easy.

Waarom Easy Office Online?

Voordat jij weet wat je wilt, hebben wij je al voorzien.

Altijd contact met professionals, dat is wel zo prettig. Onze mensen lopen graag hard voor onze klanten, daarom reageren we binnen 4 uur op elke vraag. Die geven wij echt alle aandacht. Daar worden zij blij van en wij ook. Dat is Easy

Onbeperkt support.

De support die we bieden, gaat ver. Heel ver. Uurtje-factuurtje komt niet voor in ons DNA. Daarom krijg je onbeperkte support binnen onze dienstverlening. Dus geen verrassingen voor extra facturen. Hand erop.

Betrokken in woord en daad.

We denken met je mee, van A Tot Z. Dat is onze standaard. Géén uitzonderingen. We kennen jouw onderneming, we weten wat je nodig hebt én we regelen het. Dankzij onze mensen weet je zeker dat je digitale werkplek, telefonie of internet altijd up-to-date, goed en veilig functioneert.

Duidelijke taal.

We zijn professionals, maar spreken tegelijkertijd begrijpelijke taal. Ingewikkelde termen zie en hoor je niet. Onze klanten: “Ze begrijpen wat ik bedoel als ik een vraag stel en lossen het op.” Dat is Easy.

Jouw enige ICT-partner.

Digitale werkplekken, internet en telefonie. Alle diensten die jij en je organisatie nodig hebt.  Eén partner. Eén professioneel team. Altijd goed functionerende ICT. Hoe fijn is dat?

Een Easy aanpak. Dat wil je.
Dat hebben we.

1

Inzicht

Wij laten je zien hoe we je digitale werkplek kunnen laten werken, zodat jij straks lekker kan (door)werken.

2

Inventariseren

Op basis van de functie en gebruikersbehoefte maken we een inventarisatie van hoe de digitale werkplek eruit moet zien.

3

Voorstel

Op basis van jouw wensen werken we een voorstel op maat uit. Is de (digitale) handtekening gezet? Dan gaan we direct aan de slag en maken we een planning voor de implementatie.

4

Migratie

Wij maken de online omgeving aan en zetten alle data over naar de nieuwe omgeving. Tijdens de migratie kun je blijven doorwerken en heb je continu toegang tot al je software, e-mail en documenten. Dat is Easy

5

Aan het werk

Je kunt lekker aan het werk met je nieuwe digitale werkplek. Loop je (toch) nog ergens tegenaan? Dan zijn we er voor je. Altijd. Punt.

Stefan Kappert profielfoto

Contact met een professional. 
Dat is Easy.

Neem vrijblijvend contact op met Stefan. Hij vertelt je meer over onze diensten en denkt graag mee over mogelijke oplossingen.

Je afspraak met een professional is zo gemaakt. Dat is Easy.

BrinQer
Caretowork
GuideID
ASU
Westerduin
Riforce
Spoor6
Ariens
Felix Verfgroep
Business Open
Elha Cosmetics